Kvalitetsafdelingen

I kvalitetsafdelingen har vi et indgående kendskab til fødevarelovgivning, og de primære arbejdsopgaver er:

  • udarbejde/opdatere egenkontrolprocedurer samt implementere ny/ændret fødevarelovgivning på tværs af virksomhedens værdikæde (indkøb, lager, butikker)
  • support til butikker omkring hygiejne, skadedyr, vedligeholdelse, salg af håndkøbslægemidler mv.
  • hygiejneinspektioner i butikker
  • leverandøraudits
  • undervisning af øvrigt personale, herunder butikspersonale i fødevare-og hygiejneregler
  • vedligeholdelse og udvikling af elektronisk egenkontrol
  • kontakt til Fødevarestyrelsen og andre myndigheder
  • vurdering af dokumentation i forbindelse med indkøb af produkter
  • support på nonfood opgaver (håndkøbsmedicin, foder, legetøj, fødevarekontaktmaterialer m.v.)
  • telefonvagtordning

Ansøgning

Kan du se dig selv arbejde i kvalitetsafdelingen, anbefaler vi dig at oprette en jobagent, så du får besked, når der opstår en ledig stilling.

Opret JobAgent