KVALITETSAFDELINGEN

I kvalitetsafdelingen har vi et indgående kendskab til fødevarelovgivning, og de primære arbejdsopgaver er:

  1. udarbejde/opdatere egenkontrolprocedurer samt implementere ny/ændret fødevarelovgivning på tværs af virksomhedens værdikæde (indkøb, lager, butikker)

  2. support til butikker omkring hygiejne, skadedyr, vedligeholdelse, salg af håndkøbslægemidler mv.

  3. hygiejneinspektioner i butikker

  4. leverandøraudits

  5. undervisning af øvrigt personale, herunder butikspersonale i fødevare-og hygiejneregler

  6. vedligeholdelse og udvikling af elektronisk egenkontrol

  7. kontakt til Fødevarestyrelsen og andre myndigheder

  8. vurdering af dokumentation i forbindelse med indkøb af produkter

  9. support på nonfood opgaver (håndkøbsmedicin, foder, legetøj, fødevarekontaktmaterialer m.v.)

  10. telefonvagtordning

ANSØGNING

Kan du se dig selv arbejde i kvalitetsafdelingen, anbefaler vi dig at oprette en jobagent, så du får besked, når der opstår en ledig stilling.

OPRET JOBAGENT